Monthly Archives: July 2017

Muay Thai-perfekt aktiviteten for å øke din helse

Er du tenker om din nåværende helse og fitness tilstanden? Tror du at du har et par ekstra pounds magen? Føler du lei ofte? Har du noen problemer forårsaket av en lang tid med fysisk inaktivitet som ryggsmerter, søvnløshet, pusteproblemer? Hvis svaret noen av disse spørsmålene er bekreftende bør du tenke organisert trening. Mange folk sier som ikke har tid eller som fysisk trening er ikke for dem, men de endre deres sinn når de blir en Muay Thai treningsleir i Thailand. Men hvordan gjør noen ende opp i en leir som dette?
Vel, som enhver annen person fortjener du en ferie, minst en gang i året. Det ideelle reisemålet for noe slikt er Thailand. Dette landet er kjent for utrolig, unike naturskjønnhet, gode mennesker, og mange attraksjoner. Dette er et mål for alle typer mennesker. Når du er der ferie, kan du registrere deg for Muay Thai trening klasser i en leir.
Mange mennesker er bekymret for at disse klassene ikke er for dem fordi de ikke er veldig; de har lav utholdenhet og ekstra vekt. Men dette er akkurat hvorfor du burde bli en Muay Thai treningsleir i første omgang.
Nemlig, Muay Thai trenere vet at utenlandske studenter er interessert i å komme i form og dette er grunnen til de justere opplæringsprosessen til deres behov. De gir serien moro, spennende og effektiv øvelser som vil hjelpe deg å eliminere alle de helsemessige problemene du har. Muay Thai klassene vil hjelpe deg å miste vekt, gjøre musklene sterkere, forbedre utholdenhet og utholdenhet og forbedre fleksibilitet. I tillegg vil disse klassene hjelpe deg eliminere angst og stress og øke humøret. , Muay Thai trening er ideelt for din mentale og fysiske helse.
Ikke glem at hver klasse varer mellom 60 og 120 minutter, du har god tid for leting. Når du har tid til å ferie, bruk denne sjansen til å forbedre din helse og reise til Thailand.

Topp 3 fordelene av Muay Thai for helse

Muay Thai, en form for kampsport, oppsto i Thailand har vært utført i to grunnlag. Sin ett aspekt er å være en kamp sport som er populær verden rundt. Mange land presentere kickboksing og boksing som motstander Muay Thai, men det er stor forskjell mellom og kjempe sport. Andre aspekter av Muay Thai gjelder helsen til sine spillere, og alle som praktiserer det.
Mens mange andre fly Idretter bruker et begrenset antall kroppen lemmer, er Muay Thai den eneste kampkunsten, forankret som bruker ni lemmer, legge til en samlet verdi spilleren med hensyn til helse. La oss se topp 3 helsemessige fordeler det gir spilleren.
#1tonet kroppsbygning
Fysisk egnethet av en person er viktig for å oppnå et passe perfekt kropp, som tilbringer mange timer i gym hver dag. Selv de som er i 95 jobb, investere minst 1 til 2 år i et treningsstudio for å oppnå sin drøm om en passe fysikk som har tonet muskler og ikke ekstra fett. slik en fantastisk fysikk er enklere med Muay Thai, som den bruker alle 9 lemmer og tar deg gjennom en hard treningsøkt økt, som gir bedre resultater enn gjør treningsstudio.
#2psykisk helse
For et sunt sinn du være sunn fra både innenfor og utenfor. Muay Thai ikke bare hjelper deg med å en tonet kropp, men også gjør deg sterkere inni. Med den vanlige praksisen med selvforsvar lærer den deg flere måter å bygge et sterkt immunforsvar. Du også følger en bestemt diett som fungerer internt for å øke immunsystem og utholdenhet.
#3andre fordeler
I mange år, det har blitt lagt merke til at folk reiser til Thailand for å utforske sin skjønnhet og også å lære Muay Thai. Disse er de som ikke ønsker å inn i ringen, men ønsker å kaste av de daglige plager som hodepine, latskap, etc. ut av livet. Muay Thai fungerer i en fantastisk måte, og gjør deg full av energi når praktiseres hver dag under oppsyn av en ekspert.

En introduksjon til martial arts kamp sport

Kampsport er en kamp sport som kan hjelpe deg å oppnå dine mål å spille for nasjonen. Det er ikke bare bekjempe sporten, men også en kunst som hjelper deg med å bo passform og aktiv. I dag, brukes kampsport til flere formål. For eksempel praksis dedikert kampen kunst spillere denne kunsten å spille i ringen mot sine motstandere. Dette spillet kan være på statlig nivå, region-nivået eller landnivå. På den annen side, menn og kvinner begge lære kampkunst å oppnå taktikken bekjempe plutselig angripere fordi det er sagt at hvis noen vet riktig taktikken av kampsport han eller hun kan bruke hastighet og hardhet av kroppsdeler selv slå en gruppe på 10 eller flere personer.
Også brukes kampsport i dag som en fitness strategi som hjelper folk oppnå fitness og miste vekt på kortere tid enn andre metoder. Som du ser kampsport har mange fordeler, vil det ikke være overraskende å vite at kampsport har mange typer også. Avhengig av hvilken type du lære, varierer sine fordeler også.
Den har forskjellige navn og stiler som er innført av grunnleggere, lærere eller mestere av denne art. Noen ganger er navnet gitt basert på området også. Men er det mange typer kampsport, bredeste delingen av stiler faller i Stickfighting, Folk bryting og Bare Knuckle Boxing. Stiler av stickfighting inkluderer Istunka (Somalia), Nguni Stick kjemper (Sør-Afrika), Nuba kjemper (Sudan), Surma stickfighting (Etiopia) og Tahtib (gamle Egypt). Folk bryting stiler inkluderer Laamb bryting (Senegal) og Evala bryting (Togo). Stilene om Bare Knuckle Boxing er Dambe (Nigeria), Musangwe (Sydafrika) og Moraingy (Madagaskar). Bortsett fra de ovenfor nevnte typene kampsport er det mange andre typer denne kunsten som Engolo. Du kan lære kunsten som er kjent i ditt land å få sine fordeler.

Ekte muay thai camp for alle

Den viktigste fasen i en Muay Thai boksers karriere er når de først begynner. Velge riktig trening gym, er riktig teknikk og metodene høyre viktig å bli bokseren skal være. Her vil jeg dele noen gode råd som jeg har samlet gjennom mine år gjør muay Thai hennes i Thailand.
Når du først starter i en treningsleir, innlæring lated mekanikken er viktigere enn presser deg til grensen. Som du trener i Thailand med ekte muay thai camp, sørg for at du spør din Kru hvis du gjør ting rett som han lærer dem til deg. Også når du lærer, husk å bryte dine bevegelser ned i syv nøkkelkomponenter: grep bekreftelse (grep hender) & grepet av føtter, arm lås (riktig arm posisjonering), skulder pack (gifte skulderen til resten av din skjelett), krone til halebenet justering (slik ryggraden kan håndtere lasten), abdominal Aktivisering (holder øvre halvdel og lavere halvparten samarbeider), hip rekruttering (genererer mesteparten av makt) og Ben kastet (kontrollerer du balanse og retningen / hastighet). Når du er i stand til å identifisere de ulike delene av hvert trekk, vil du kunne lett finne områder som du jobbe med.
En av de viktigste tingene muay thai Camp i Thailand å huske er at det er helt avgjørende for tilstanden selv dager med trening. Du ikke å sparre når du først starter ut, men condition din kjerne og øke deres utholdenhet vil hjelpe deg mye i det lange løp. Når tid kommer til å sparre, kroppen din vil bli utarbeidet og vil du dominere konkurrentene!
En annen viktig faktor i treningen Muay Thai fra Thailand er at du godta litt sårhet. Muay Thai leiren vil gjøre du sår for en stund. Dette er hovedsakelig fordi den er kjent for kroppen din. Som sentralnervesystemet blir vant til ny og intens store, vil bare mye, om ikke de fleste av ubehag du først føler, forsvinne som du blir kjent med treningen. gi det litt tid. Ikke fortvile hvis de første par ukene du er litt sår. Dette er bare en del av reisen til blir en Muay Thai ekspert.
Jeg håper du kan ta noen Muay Thai tipsene fra Thailand og bli en stor Muay Thai bokser. Jeg ønsker deg lykke til i din trening og forhåpentligvis du kan en dag bli en mester!

Reise med Muay Thai for god helse og fitness

I dagens verden hvor maksimal folk lider plager kalles fedme, høyt blodtrykk, diabetes, leddsmerter og stress, er det ett middel som kan gi lindring. Ja, det er et middel som selv ikke krever å ta piller, væsker og kirurgi. I stedet kan du nyte reiser til øyene i Thailand.
Du kan bli overrasket å vite hva dette MIDlet er. Du kanskje har ikke hørt slike vi som gir lindring fra mange plager uten piller eller sirup. Ikke bekymre deg; Det er ikke et annet sett av tunge oppgaver eller diett plan som du følge. Det handler om å lære og oppleve kraften i Muay Thai.
Ja, vi snakker om Muay Thai, som er en sport. Det betyr at du kan holde deg sunn, energisk og passe, og sykdommer gratis mens du spiller en sport for bare en time om dagen. Det er en kamp sport som du bruker alle dine kroppen lemmer, betyr alle deler av kroppen fra ansiktet til får den ønskede dosen av morsjon nødvendig for å holde deg frisk.
Hvordan å lære Muay Thai?
Det er enklere å lære denne kampen kunst, hvis du er bekymret og dedikert om god helse for deg, din familie og dine venner. Du fly til Thailand der du kan delta en treningsleir å lære mer om Muay Thai under oppsyn av en ekspert trener. Ikke bekymre deg om kostnadene fordi i en leir, du betale litt.
Også, når du er i Thailand for å se hvordan Muay Thai kan bringe god helse for deg, utforske de vakre øyene her og strender for. Du vil falle forelsket i dem. Hva annet vil du? Du får glede av ferien samtidig lære å bo passe og sunt. Når du er erfaren i denne kunst, plager og sykdommer som høyt BP, Diabetes, leddsmerter, etc. vil ikke selv dato for å komme nær deg. Hold praktisere for god helse.